Ik ben getrouwd met Danny, trotse vader van onze dochter Lieke, oud-politieagent, nu belastingambtenaar, én fanatiek hobby barista. Aan goede koffie op mijn thuiskantoor geen gebrek.
Ik van mijn gezin soms letterlijk grijze haren krijg. Heb daarom maar besloten om deze haarkleur te omarmen, dus geen verf meer op mijn hoofd.
Mijn bureau is een georganiseerde chaos vol schetsen, papieren en ideeën. Gelukkig heeft die chaos geen invloed op mijn agenda of werkproces.
Ik na jaren weer mijn oude sport heb opgepakt: volleybal, als recreant. En ben ik trainer/coach bij het team van mijn dochter.
Ik zet mijn creativiteit ook vrijwillig in, onder andere als vormgever voor het jaarlijkse magazine van de plaatselijke carnavalsvereniging.
Eigenlijk ben ik juist helemaal niet zo’n rasechte carnavalist, maar wel een echte Limburgse bourgondiër. Ik ga graag uit eten en geniet van andermans keuken. Het liefste omringt met familie en vrienden.
Dat ik een flexibel, optimistisch en nuchter en persoon ben (behalve als ik een wijntje te veel op heb ;-). Over die wijn gesproken, ik proef deze het liefste in zonovergoten Italië in combinatie met een lekkere antipasti of pizza.