Meet Imke

i’m merkcreatie is Imke. Al meer dan twintig jaar werk ik als brand designer, eerst bij verschillende marketing- en communicatiebureaus en sinds september 2024 volledig zelfstandig. In die jaren heb ik met veel verschillende bedrijven gewerkt, van kleine ondernemingen tot grotere MKB-bedrijven.

Wat me steeds weer opvalt: bedrijven die investeren in een sterk en herkenbaar merk, groeien niet alleen in omzet, maar worden ook aantrekkelijker voor goed personeel. Want een duidelijk verhaal en een professionele uitstraling trekken niet alleen klanten aan — ze zorgen er ook voor dat mensen graag bij je willen werken én blijven.

De kracht van een sterk merk​

Mijn missie is om ondernemers te helpen een merk te bouwen dat gasten en klanten inspireert,  medewerkers motiveert en je bedrijf klaar maakt voor de toekomst. Of je nu in een krappe arbeidsmarkt mensen zoekt, of in een concurrerende branche klanten wilt winnen: een sterk merk is onmisbaar. Het laat zien waar je voor staat, wat je uniek maakt en waarom mensen juist voor jou moeten kiezen. Als je dat helder communiceert en zichtbaar maakt, vergroot je je aantrekkingskracht op de markt én op de werkvloer. 

Wist je dit al over mij?

Ik ben getrouwd met Danny, trotse vader van onze dochter Lieke, oud-politieagent, nu belastingambtenaar, én fanatiek hobby barista. Aan goede koffie op mijn thuiskantoor geen gebrek.

Ik van mijn gezin soms letterlijk grijze haren krijg. Heb daarom maar besloten om deze haarkleur te omarmen, dus geen verf meer op mijn hoofd.

Mijn bureau is een georganiseerde chaos vol schetsen, papieren en ideeën. Gelukkig heeft die chaos geen invloed op mijn agenda of werkproces. 

Ik na jaren weer mijn oude sport heb opgepakt: volleybal, als recreant. En ben ik trainer/coach bij het team van mijn dochter.

Ik zet mijn creativiteit ook vrijwillig in, onder andere als vormgever voor het jaarlijkse magazine van de plaatselijke carnavalsvereniging.

Eigenlijk ben ik juist helemaal niet zo’n rasechte carnavalist, maar wel een echte Limburgse bourgondiër. Ik ga graag uit eten en geniet van andermans keuken. Het liefste omringt met familie en vrienden.

Dat ik een flexibel, optimistisch en nuchter en persoon ben (behalve als ik een wijntje te veel op heb ;-). Over die wijn gesproken, ik proef deze het liefste in zonovergoten Italië in combinatie met een lekkere antipasti of pizza.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Meer info leest u in de privacy verklaring